whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
معرفی کمپرسور روغن کاری شونده _GA 315_ GA 250 _GA 200 - شرکت پارنا صنعت
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

معرفی کمپرسور روغن کاری شونده _GA 315_ GA 250 _GA 200

کمپرسور روغن کاری شونده _GA 315_ GA 250_ GA 200

کمپرسور های اسکرو GA 200 – GA 250 – GA 315: انتخابی مطمئن برای کسب و کار شما

کمپرسور های اسکرو GA 200 – GA 250 – GA 315 از محصولات شرکت اطلس کوپکو می باشند که این شرکت از پیشگامان تولید و فروش کمپرسور های اسکرو و تجهیزات صنعتی دیگر در جهان است. 

این مدل کمپرسور ها با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، قابل اطمینان هستند و عملکرد بالایی دارند.

کمپرسور های اسکرو مدل GA که از قطعات و مواد با کیفیت بالا و با طراحی مهندسی شده تولید شده اند، می توانند در شرایط سخت کارکرد و در طول سالیان متمادی، عملکردی بدون مشکل داشته باشند.

کمپرسور های مدل GA 200 – GA 250 – GA 315 با بهره گیری از فناوری متغیر سرعت (VSD)، مصرف انرژی را به حداقل می رسانند تا هزینه های عملیاتی کاهش یابد و میزان بهره وری بیشتر شود.

تولید هوای فشرده ۱۰۰% بدون روغن : 

پیستون‌ های بدون روغن

کمپرسور های GA از پیستون‌ هایی ساخته شده اند که از جنس مواد خاص بوده و بدون نیاز به روغن، قادر به تولید هوای فشرده می‌ باشند.

سیستم خنک کننده بدون روغن

این دستگاه ها سیستم خنک کننده ایی دارند که از آب یا هوا برای خنک کردن استفاده می کند و به روغن احتیاج ندارد.

فیلتر های هوای فشرده بدون روغن

فیلتر های خاص هوای فشرده در این کمپرسور ها به منظور حذف روغن به‌طور خاص طراحی شده‌اند.

تمام این ویژگی‌ ها باعث می‌ شوند که کمپرسور های GA 200 – GA 250 – GA 315 گزینه‌ای ایده‌آل برای پروژه هایی باشند که به هوای فشرده ۱۰۰% بدون روغن احتیاج دارند.

تضمین کیفیت :

اطلس کوپکو یک شرکت پیشرو در زمینه تولید تجهیزات صنعتی است که به کیفیت محصولات خود شهرت دارد. کمپرسور های GA این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کمپرسور های GA اطلس کوپکو دارای ویژگی های زیر هستند که آن ها را به انتخابی هوشمندانه برای کسب و کار شما تبدیل می کند.

کمپرسور‌ های مدل GA اطلس کوپکو در عین داشتن ظرفیت بالای هوادهی، از طراحی فشرده ای برخوردار هستند که باعث صرفه جویی در فضای نصب می شود.همچنین این تجهیزات با استفاده از فناوری های پیشرفته، صدای کم و آرامش بخش تولید می کنند.این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با توجه به نیاز های خاص خود آن ها را سفارشی سازی کنید.این امر باعث می شود که این کمپرسور ها به طور کامل با کاربرد شما مطابقت داشته باشند.

نصب آسان کمپرسور های GA:

دستگاه های روغن کاری شونده _GA 315_ GA 250 GA 200 اطلس کوپکو به‌وسیله طراحی منحصر به‌ فرد خود، فرآیند نصب را بسیار ساده کرده‌اند. این سادگی نه‌تنها زمان نصب را کاهش می‌ دهد بلکه از تجهیزات کمتری برای نصب نیز بهره‌مند می‌ شود.اطلس کوپکو برای کمک به کاربران در فرآیند نصب، یک راهنمای نصب جامع ارائه کرده است که این راهنما با توضیحات گام به گام و تصاویر راهنمایی، نصب را به یک وظیفه آسان تبدیل می‌ کند.

مورد دیگر این است که شرکت اطلس کوپکو از یک تیم پشتیبانی فنی مجرب برخوردار است که به کاربران در هر مرحله از فرآیند نصب کمک می‌ کند. این پشتیبانی از طریق تلفن یا ارتباط آنلاین در دسترس قرار دارد.این پشتیبانی مراحل نصب را توضیح می‌ دهند، اما به دلیل اینکه عدم رعایت نکات ایمنی می تواند عمر دستگاه را کوتاه کرده و حتی در صورت ایجاد مشکلات جدی، خسارات زیادی را به بار آورد، به اکثر افرادی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه ندارند، پیشنهاد می کنیم که جهت تعمیر و نصب کمپرسور با مرکز معتبر و حرفه ایی ارتباط برقرار کنند.

انتخابی مطمئن برای صنعت معدن :

کمپرسور های GA اطلس کوپکو با سال ها تجربه کار با هزاران کمپرسور در سراسر جهان، انتخابی مطمئن برای صنعت معدن هستند. کمپرسور اطلس کوپکو کمپرسور اسکرو روغنی در صنعت معدن به تامین هوای فشرده مورد نیاز ماشین آلات و تجهیزات مختلف می پردازد و آن ها دارای ظرفیت هوادهی و فشار بالایی هستند و می توانند نیاز های متنوع صنایع معدنی را برآورده کنند.

یکی از کاربرد های کمپرسور GA در صنعت معدن ایجاد هوای فشرده مورد نیاز چکش های بادی، مته های دوار و سایر ابزار های حفاری است.همچنین برای آماده سازی سطح نیز استفاده می شوند به این صورت که هوای فشرده مورد نیاز نازل های آبی، جت های برش و سایر ابزار های آماده سازی سطح را تولید می کنند.

جرثقیل ها، لیفتراک ها و سایر تجهیزات باربرداری و حمل و نقل نیز به هوای فشرده نیاز دارند.علاوه بر کاربرد هایی که ذکر کردیم، کمپرسور های GA اطلس کوپکو می توانند در سایر بخش های صنعت معدن مانند ساخت و ساز زیرزمینی، استخراج زغال سنگ و تولید سیمان نیز مورد استفاده قرار گیرند.حتی ماشین آلات ایمنی معدنی نیز به هوای فشرده شده نیاز دارند که این ماشین آلات شامل تهویه معدن، سیستم های اعلام خطر، و سایر تجهیزاتی هستند که برای حفظ ایمنی کارگران معدن ضروری هستند. 

تولید هوای فشرده با کیفیت و پایدار برای این ماشین آلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

صنعت انرژی :

کمپرسور های اطلس کوپکو مدل GA، هوای فشرده با کیفیت و پایدار را برای تجهیزات پایین دستی در صنعت انرژی فراهم می کنند. 

آن ها با ویژگی های پیشرفته خود، از تجهیزات پایین دستی محافظت کرده و طول عمر اجزا را افزایش می دهند.جداکننده آب یکپارچه با تخلیه الکترونیکی به صورت استاندارد، از ورود آب به سیستم جلوگیری کرده و باعث کاهش خوردگی و آسیب به تجهیزات می شود. 

این ویژگی باعث افزایش راندمان و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود.ویژگی GA Full، عملکرد کمپرسور را بهینه کرده و باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه های نصب و راه اندازی می شود.

 

راه حل جامع و مقرون به صرفه برای صنایع فلزی :

صنعت فلز، یکی از مهم ترین صنایع جهان است.

این صنعت به تجهیزات و ماشین آلات پیچیده ای نیاز دارد که برای کارکرد صحیح به هوای فشرده با کیفیت بالا نیاز دارند.

کمپرسور های اطلس کوپکو، راه حلی جامع و مقرون به صرفه برای صنایع فلزی هستند. 

آن ها با ویژگی های زیر، نیاز های این صنایع را به بهترین شکل برآورده می کنند.

این تجهیزات روغن کاری شونده اطلس کوپکو با طراحی ساده و مهندسی دقیق، به راحتی و در زمان کوتاهی نصب می شوند و دارای گزینه های متنوعی برای کانال کشی هستند که به صنایع فلزی امکان انعطاف پذیری بالایی در طراحی سیستم هوای فشرده می دهد.

کمپرسور های سری GA شامل تمام اجزا و گزینه های مورد نیاز برای راه اندازی و استفاده هستند و به دلیل طراحی مهندسی شده و دسترسی آسان به اجزا، هزینه خدمات پایینی دارند.

کمپرسور های _GA 315_ GA 250 GA 200 با عملکرد بالا و قابلیت اطمینان بالا، می توانند به صنایع فلزی کمک کنند تا بهره وری خود را افزایش دهند و هزینه های خود را کاهش دهند.

 

قطعات اصلی مشترک کمپرسور GA :

موتور الکتریکی قدرت چرخش روتور ها را تامین می کند، رادیاتور خنک کننده هوای فشرده است، پمپ روغن را به کمپرسور اسکرو جابجا می کند، فیلتر روغن جدا کننده ذرات معلق از روغن است و مبدل حرارتی روغن را خنک می کند.

مجموعه کنترل وظیفه نظارت بر عملکرد کمپرسور و کنترل آن را بر عهده دارد.

علاوه بر قطعات اصلی مشترک، این سه مدل کمپرسور دارای قطعات اختیاری مختلفی نیز هستند که می توان بر حسب نیاز، آن ها را به کمپرسور اضافه کرد مانند خشک کن که  وظیفه حذف رطوبت از هوای فشرده را بر عهده دارد.

جداکننده آب، فیلتر هوا و کنترلر دما نیز از این قطعات هستند.

 

کمپرسور سری GA برای صنایع عمومی :

کمپرسور های برند اطلس کوپکو، در صنایع عمومی بسیار پر کاربرد هستند، برای مثال هوای فشرده را برای کارکرد ماشین آلات صنعتی، کار های نگهداری و تعمیر در کارخانه ها، تمیز کاری در کارخانه ها، کارگاه ها و سایر محیط های صنعتی، ابزار و کنترل های پنوماتیک تولید می کنند.

 

کاهش هزینه : 

کاهش مصرف انرژی، به کاهش انتشار CO2 کمک می کند. 

کمپرسور های تولیدی شرکت اطلس کوپکو سری GA، با کاهش مصرف انرژی، می توانند به صنایع مختلف کمک کنند تا انتشار CO2 خود را کاهش دهند و به محیط زیست کمک کنند.

کاهش مصرف انرژی در کمپرسور های اطلس کوپکو به دلیل وجود فناوری های زیر در آن است.

۱. موتور های EC

موتور های EC بسیار کارآمد، مصرف انرژی را تا 30 درصد کاهش می دهند.

۲. کنترل کننده های هوشمند

کنترل کننده های هوشمند مصرف انرژی را با توجه به نیاز های کاربر تنظیم می کنند.

۳. سیستم های خنک کننده کارآمد

سیستم های خنک کننده، دمای کمپرسور را کنترل و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

آرامش خاطر شما :

در دنیای کسب و کار امروز، تولید بدون وقفه امری ضروری است. 

هرگونه خرابی یا وقفه در تولید می تواند خسارات مالی قابل توجهی را ایجاد کند. 

کمپرسورهای GA با امکانات پیشرفته خود، می توانند به صنایع مختلف کمک کنند تا آرامش خاطر خود را در زمینه تولید تضمین کنند.

 

محافظت از تولید : 

خشک کن GA FF یک راه حل عالی برای تولیدکنندگانی است که می خواهند عملکرد، طول عمر و بهره وری تجهیزات خود را بهبود بخشند.

خشک کن GA FF کمپرسور ها، هوای فشرده رطوبت را حذف می کند تا هوای خشک و تمیز را برای کاربرد های صنعتی فراهم کند. 

این خشک کن باعث بهبود عملکرد دستگاه ها شده و طول عمر تجهیزات را بیشتر و هزینه های تولید را کمتر می کند.

رطوبت با ایجاد خوردگی و زنگ زدگی تجهیزات را خراب می کند.

هوای خشک همچنین می تواند باعث کاهش راندمان دستگاه ها و افزایش مصرف انرژی شود.

ویژگی های خشک کنGA FF :

  • نقطه شبنم فشار 3 درجه سانتیگراد (37 درجه فارنهایت) برای اطمینان از هوای خشک و تمیز، این موضوع به این معنی است که هوای خروجی خشک کن GA FF حاوی حداکثر 0.002 گرم آب در هر متر مکعب است.
  • کمترین افت فشار برای کاهش هزینه های انرژی
  • حداقل هزینه نصب برای سهولت پیاده سازی
  • کنترل سیکل محافظ برای تنظیم خشک کن با ظرفیت مطلوب، کنترل سیکل محافظ یک ویژگی ایمنی است که به طور خودکار خشک کن را در صورت افزایش دما یا فشار خاموش می کند.
  • جداکننده آب جداگانه برای از بین بردن 100٪ میعانات

کنترل کننده واحد Elektronikon®، استاندارد جدیدی در صنعت :

کنترل کننده واحد Elektronikon® کنترل کننده پیشرفته ایی است که برای به حداکثر رساندن عملکرد کمپرسور های GA215, GA200, GA 315 ایجاد شده است. 

این قسمت تنظیم کننده خودکار ظرفیت کمپرسور بر اساس نیاز های مصرف کننده است تا کمپرسور همیشه در حالت کارآمدترین خود کار کند و از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کند.

عملکرد خودکار این کنترل باعث می شود که هوای فشرده همیشه با فشار مورد نیاز مصرف کننده مطابقت داشته باشد.

 

نظارت با موبایل :

کنترل کننده واحد Elektronikonet همچنین با برنامه Atlas Copco برای گوشی های iPhone / Android و همچنین رایانه های لوحی iPad و Android سازگار است. 

این برنامه به شما امکان می دهد تا سیستم هوای فشرده خود را از طریق شبکه ایمن خود کنترل کنید.

شما با استفاده از برنامه Atlas Copco، می توانید از طریق نمودار ها و گراف ها، عملکرد سیستم هوای فشرده خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.

همچنین در صورت بروز مشکلاتی مانند افزایش دما یا فشار، امکان مشاهده علائم هشدار دهنده برای شما وجود دارد.

شما می توانید ظرفیت، فشار و دمای هوای خروجی از کمپرسور را کنترل و زمانبندی تعمیر و نگهداری برای سیستم هوای فشرده خود ایجاد کنید.

به طور کلی کنترل کننده واحد Elektronikonet با نمایشگر رنگی با وضوح بالا، دسترسی آسان به اطلاعات و نظارت بر عملکرد و وضعیت نگهداری، عملکرد ایمن و کارآمد سیستم هوای فشرده شما را تضمین می کند. 

همچنین، توابع کنترل از راه دور و اعلان ها به صورت استاندارد ارائه شده است. 

این راه حل به شما کمک می کند تا سیستم هوای فشرده خود را به طور موثر مدیریت کنید و بهره وری، قابلیت اطمینان و ایمنی سیستم خود را افزایش دهید.

 

نصب و تعمیر کمپرسور روغن کاری شونده :

پارنا صنعت آسیا مرکز تعمیر کمپرسور اسکرو، با سابقه فعالیت بیش از ۳۰ سال، با ارائه خدمات با کیفیت برتر و قیمت مناسب در زمینه نصب و تعمیر کمپرسور اسکرو اویل فری و اویل اینجکت، اعتماد صنایع مختلف در اصفهان را جلب می‌ کند.نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و تامین قطعات و لوازم یدکی کمپرسور اسکرو از نمونه خدمات پارنا صنعت آسیا است.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC